ရိုမန္႔မတစ္တဲ့ ရိုမန္႔တစ္မ်ား

 

မင္းသားက မင္းသမီးကို အတင္းေတြ အၾကင္နာေပးတာ ရိုတယ္ေပါ့ ေျပာပါဦး.. အျပင္မွာဆို ပါးရိုက္သင့္ ရိုက္မွာပဲ ဆိုတဲ့ အေၾကာင္းေလး 😛 

ေယာင္းတို႔ေရ တို႔ေတြ ရုပ္ရွင္ေတြထဲမွာ အမ်ိဳးသမီးဇာတ္ေကာင္ေတြကို ဘယ္လိုသရုပ္ေဖာ္ထားတဲ့အေၾကာင္း ေဆြးေႏြးၿပီးၾကၿပီ။ ဒီတစ္ခါေတာ့ ရုပ္ရွင္ေတြထဲက အခ်စ္ဇာတ္လမ္းေတြ၊ ရိုမန္႔တစ္အခန္းေတြနဲ႔၊ ေယာက်္ားေလးဇာတ္ေကာင္ေတြရဲ႕ အျပဳအမူေတြကို ေလ့လာရေအာင္ေနာ္။

Related article >>> မိန္းကေလးေတြျငင္းဆန္တာဟာအထာေပးတာမဟုတ္ပါ

ဦးဆံုးကေတာ့ တို႔မိန္းကေလးေတြရဲ႕ ေခါင္းထဲကို ငယ္ငယ္ေလးတည္းက သြင္းထားတဲ့ အယူအဆအမွားႀကီးကို အရင္ေဆြးေႏြးရမယ္။ ဇြဲဆုဆိုတာႀကီးေပါ့။ မခ်စ္ႏိုင္ပါဘူး အတန္တန္ျငင္းတာေတာင္ လက္မေလွ်ာ့ဘဲ အေနာက္က တေကာက္ေကာက္လိုက္ၿပီး ေႏွာင့္ယွက္ေနသူကို ျပန္ခ်စ္ဖို႔သင့္တယ္လို႔ အဓိပၸါယ္ရတဲ့ အဲ့ဇြဲဆုဆိုတာႀကီးကို ရုပ္ရွင္ေတြက သိပ္ၿပီး အသားေပးရိုက္ျပတာပဲ။

တကယ့္တကယ္ အျပင္ေလာကမွာ အက္ဒမင္သာဆို ကိုယ္တစ္ေခါက္ ျငင္းလိုက္ၿပီးတာေတာင္ လိုက္ေႏွာင့္ယွက္ေနရင္ ငရုတ္သီးဖ်န္းေဆးပဲရမယ္ သေကာင့္သားတို႔။ သနားၿပီး ျပန္ႀကိဳက္ဖို႔ကေတာ့ ေဝလာေဝး။ ဒီလိုမ်ိဳး မိန္းကေလးရဲ႕ အျငင္းစကားကို လက္မခံတဲ့သူေတြေၾကာင့္ ခ်စ္သူက မုဒိမ္းက်င့္တာကို ခံရတာတို႔၊ ယံုၾကည္ရင္းႏွီးသူက မုဒိမ္းက်င့္တာ ခံရတာတို႔ ဆိုတဲ့ဇာတ္လမ္းေတြ ၾကားေနရတာပါ။ အဲ့လိုအမႈေတြမွာ အျပစ္ရွိတာ ယံုၾကည္မိတဲ့ မိန္းကေလးမဟုတ္ဘဲ တစ္ခါျငင္းလိုက္တာနဲ႔ လက္ခံရမယ္ဆိုတာကို နားမလည္တဲ့ လူ႔ဗာလေတြရဲ႕ အျပစ္ပါ။

ေနာက္တစ္ခုကေတာ့ ကိုရီးယားကား ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားမွာ ေတြ႔ရတတ္တာေပါ့။ မင္းသမီးက လွည္႔ထြက္သြားတာကို မင္းသားက လက္ကိုေဆာင့္ဆြဲၿပီး ရင္ခြင္ထဲဆြဲသြင္းလိုက္တာတို႔။ မင္းသမီးက မနမ္းခ်င္ရင္ေတာင္ မင္းသားက မင္းသမီးမ်က္ႏွာေလးကို သူ႔လက္ခုပ္ထဲထည္႔ၿပီး အတင္းအၾကင္နာေတြေပးေတာ့မွ မင္းသမီးကေၾကြသြားတာတို႔။ အဲ့ဒီလို ႏိုင္ထက္စီးနင္းလုပ္တတ္တဲ့ အက်င့္ေတြကို ကိုရီးယားကားမွ မဟုတ္ပါဘူး အခ်စ္ဇာတ္လမ္း ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားမွာ ေတြ႔ေနရပါတယ္။ ဒါေတြဟာ မိန္းကေလးေတြကို ဒီႏိုင္ထက္စီးနင္း အျပဳအမူေတြက ရုိမန္႔တစ္ဆန္တယ္လို႔ စိတ္ထဲသြင္းေပးလိုက္သလို ျဖစ္ေနတာမို႔ ကိုယ္တိုင္ဟာ ဒီလို အႏိုင္က်င့္ခံေနရရင္ေတာင္ ငံု႔ခံေနဖို႔ အေၾကာင္းတစ္ခုျဖစ္ေနပါတယ္။

ျဖဴစင္တဲ့မိန္းကေလးနဲ႔၊ ဦးေဆာင္ေယာက်္ား ဆိုတာလဲရွိေသးတယ္။ ေကာင္မေလးက ရိုးရိုးသားသားေလးမို႔၊ ေကာင္ေလးက ဆံုးျဖတ္ခ်က္ေတြ ခ်ေပးရတယ္။ ငါေယာက်္ား၊ ငါတာဝန္ယူမယ္၊ ငါပိုက္ဆံရွာမယ္၊ မင္းကေအးေအးေဆးေဆး ေနရံုပဲဆိုတာမ်ိဳးေတြ ျမန္မာကားထဲမွာမ်ားတယ္။ ေဟာလိဝုဒ္အေနနဲ႔ ေျပာရရင္ Fifty Shades of Grey ထဲက မင္းသားရဲ႕ဇာတ္ေကာင္က ေကာင္မေလးကို သူထားရာေန ေစရာသြား လုပ္ခိုင္းတာလိုမ်ိဳး။ မိန္းကေလးေတြဆို ေယာက်္ားတစ္ေယာက္ အကူအညီမပါဘဲ ဘဝမွာ ဘာတစ္ခုမွ မလုပ္တတ္တဲ့သူေတြလိုမ်ိဳး ရိုက္ျပတာေတြကလည္း ဒီေန႔ေခတ္ႀကီးနဲ႔ ေျဖာင့္ေျဖာင့္ႀကီး ဆန္႔က်င္ေနပါတယ္။

ဒါေတြအျပင္ ညီမေတြ သမီးေတြကို သိပ္တိုတတ္တဲ့ အစ္ကိုေတြ အေဖေတြ ဇာတ္ေကာင္မ်ိဳးေတြရွိတယ္။ Twilight ထဲက Edward လို မိန္းကေလး အိပ္ခန္းထဲထိ ခြင့္ျပဳခ်က္မရဘဲဝင္၊ မိန္းကေလးဘယ္သြားလဲ၊ ဘာလုပ္လဲဆိုတာ တေကာက္ေကာက္လိုက္ၾကည့္ေနတဲ့ ဇာတ္ေကာင္ေတြရွိတယ္။ မိန္းကေလးေတြဘက္က ေယာက်္ားေလးရဲ႕ စိတ္ဝင္စားမႈကို ခံခ်င္လို႔ သူ႔ကို စိတ္မဝင္စားသေယာင္ ဟန္ေဆာင္တာမ်ိဳးေတြ ရွိတယ္။ စိတ္ဆင္းရဲစရာ ဘဝႀကီးကေန မင္းသားလာကယ္မွ အေျခအေနေကာင္းထဲ ေရာက္သြားတဲ့ ကူကယ္ရာမဲ့ မိန္းကေလးဇာတ္ေကာင္ေတြရွိတယ္။

ဒီဇာတ္ေကာင္စရိုက္ေတြဟာ တကယ္ေတာ့ ရိုမန္႔ဘယ္လိုမွမတစ္ပါဘူးေနာ္။ ျဖစ္ခ်င္းျဖစ္ မိန္းကေလးေတြဟာ အားနည္းေၾကာင္း၊ မိန္းကေလးေတြ မူတတ္ေၾကာင္း၊ မိန္းကေလးေတြ အျငင္းစကားကို ဂရုစိုက္စရာမလိုေၾကာင္း၊ မိန္းကေလးေတြကို အမဲလိုက္သလို လိုက္မယ္ဆိုရင္ ေနာက္ဆံုးဇြဲဆုရႏိုင္ေၾကာင္း၊ မိန္းကေလးေတြဟာ ကယ္တင္မယ့္ေယာက်္ားေလးရွိမွ ေပ်ာ္ရြင္ႏိုင္ေၾကာင္း (ေမာထွာ… ဘာက်န္ေသးလဲမသိ) ဒီလိုမ်ိဳး အႏၱရာယ္ႀကီးတဲ့ အျမင္မွားေတြကို ေပးေနတဲ့ ဇာတ္ေကာင္ေတြပါပဲ။

Related article >>> မိန္းကေလးေတြဟာ အရာဝတၳဳေတြမဟုတ္

ဒီလိုဆို အခ်စ္ဇာတ္ကားေတြကို မၾကည့္ရေတာ့ဘူးလား ေမးလာရင္ေတာ့ ၾကည့္သာၾကည့္ပါေယာင္းေရ။ အက္ဒမင္ကိုယ္တိုင္လဲ ဒီကားေတြကိုၾကည့္ၿပီး ရင္ခုန္ရမယ့္ေနရာေတြမွာ ရင္ခုန္ပစ္လိုက္ပါတယ္။ တစ္ခုပဲ… လက္ေတြ႔ဘဝမွာ ဒီလိုအေျခအေနေတြ ျဖစ္လာၿပီဆို လက္မခံဖို႔နဲ႔ ရုပ္ရွင္ဟာရုပ္ရွင္၊ လက္ေတြ႔ဘဝဟာ လက္ေတြ႔ဘဝဆိုတာ ကြဲကြဲျပားျပားသိဖို႔ လိုပါတယ္။ အေကာင္းဆံုးကေတာ့ မိန္းကေလးေတြကို မႏွိမ့္ခ်တဲ့ ရင္ခုန္စရာအခ်စ္ဇာတ္လမ္းေတြ ထြက္လာရင္ အတိုင္းထက္အလြန္ေပါ့ေနာ္။

အဲ့လိုရုပ္ရွင္ေတြကို ထုတ္လုပ္သူေတြ၊ ဒါရိုက္တာေတြက မရိုက္ေပးသ၍ေတာ့ ကိုယ္ေတြက ဒီရုပ္ရွင္ေတြကို အပန္းေျဖမႈဆိုတာထက္ပိုၿပီး မခံယူမိၾကပါေစနဲ႔။ လက္ေတြ႔ဘဝထဲမွာ သန္မာထက္ျမက္ၿပီး ဘယ္သူ႔ကိုမွ အားကိုးစရာမလိုတဲ့ ေယာင္းကေလးေတြ ျဖစ္ႏိုင္ၾကပါေစကြယ္။

Khine (For Her Myanmar)

Reference : Bustle | Affinity

No Comments Yet

Comments are closed